Könyvek, csak mindenkinek

2016. április 13. 08:03 - KatonaDia

"Ez volt velem" Szerda - Avagy, visszatérés fél év után

letoltes.jpgNa szóval. Úgy alakult az egész, hogy eldönöttem: én is blogolni fogok.

Bele is kezdtem, ez mind szép és nagyon jó. Neki is láttam kicsinosítani az oldalt, nekem legalábbis így tetszik. Megírtam a bejegyzéseket. És jött a bumm. "Hogy is kell úgy felpakolni, ahogy én akarom!?" Ezzel leírtam, mennyire is vagyok vérprofi az ilyesmikben. Szenvedtem vele jó sokat, kattingattam, állítgattam össze-vissza. Feladtam. Amolyan Pató Pálosan. "Majd később, ha lesz egy kis időm, amit kidobok az ablakon." Aztán: "Áh, úgyse jön össze."

Utána minden lehetséges GYIK oldalon próbálgattam, semmi eredmény. "Keresek egy másik platformot." "Nem, ezen akarom." "De!" "Nem!" és ezeket még párszor.

De aztán végül csak kitoltam a Világgal, mert rájöttem a trükkjére a dolognak :D

Szóval: RESZKESS VILÁG, VISSZATÉRTEEEM!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvessarok.blog.hu/api/trackback/id/tr928587792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Könyvek, csak mindenkinek
süti beállítások módosítása