Könyvek, csak mindenkinek

2016. november 30. 01:00 - KatonaDia

“Ez volt velem” Szerda - Avagy, akikről a közeljövőben írni fogok

konyv-faragas.jpg

 

Azért is tűntem el megint egy kis időre, mert annyi olyan könyv volt, amiről írtam volna, hogy egyszerűen nem tudtam dönteni. A bőség zavara.

Nem akartam össze-vissza irkálni, hol erről, hol arról, így kellett egy kis idő, hogy fejben rendbe tegyem a dolgokat. Végül úgy döntöttem, hogy szép sorban, egyszerre csak egy-két író műveit teszem fel. Persze mivel a kiszemeltek még mindig aktívak, és évente kijönnek pár újabb művel, azok is felkerülnek majd.

Illetve a szerelmes és történelmi regények nem túlzottan az én műfajom, így azokból feltehetőleg kevés fog felkerülni, főleg sci fi, fantasy, krimi várható majd.

Elsőként azoknak az íróknak/írónőknek a könyvei fog felkerülni, akiktől már tettem fel, tehát: J. Goldenlane, Jeaniene Frost. Hozzájuk jön még On Sai. Egyenlőre ők hárman lesznek a nagyító alatt. Gondolkoztam még Vavyan Fable-n is, de neki olyan sok könyve van, hogy őt majd később veszem a listára.

Csinálok majd egy listát, hogy kiknek a könyveit fogom ismertetni, ha vannak kérések, hogy azokon kívül írjak e még valamiről, azt az e-mail címemre megírva lehet kérni. A Főoldalra ki van téve az elérhetőségem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvessarok.blog.hu/api/trackback/id/tr9112008454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Könyvek, csak mindenkinek
süti beállítások módosítása